Reîntoarcerea la offline commerce

Reîntoarcere la plăcerea cumpărăturilor offline
[et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”4.27.2″ _module_preset=”default” global_colors_info=”{}”][et_pb_row _builder_version=”4.27.2″ _module_preset=”default” global_colors_info=”{}”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”4.27.2″ _module_preset=”default” global_colors_info=”{}”][et_pb_text _builder_version=”4.27.2″ _module_preset=”default” hover_enabled=”0″ global_colors_info=”{}” sticky_enabled=”0″]

Site-ul de știri startupCafe.ro scrie că ,,… un magazin online și-a deschis magazin fizic, pentru a crește încrederea în produsele și serviciile sale” vizând cu această decizie printre altele și ,,consolidarea brandului”.

Extinderea prezentării produselor și serviciilor din mediul online în cel offline ar putea deveni o strategie tot mai folosită de magazinele online datorită creșterii nivelului de încredere din partea consumatorilor ce survine odată cu trecerea ofertei dincolo de bariera mediului virtual, devenind vizibilă în locații fizice.

De altfel, din ultimele studii la nivel European reiese că, deși creșterea nu este foarte evidentă deocamdată, totusi ea există, bucuria și plăcerea cumpărăturilor în magazinele fizice reîntorcându-se în obiceiurile consumatorilor.

Publicitatea nu este nici ea departe de asemenea strategii. Agențiile de marketing sunt presate de branduri pentru o promovare multichannels, diversificarea canalelor de publicitate fiind o constantă în atingerea obiectivelor prin utilizarea a cât mai multe și mai variate strategii și modalități de promovare.

Posibilitatea aflată azi la îndemâna oricui în răspândirea ultra-rapidă a informației în mediul online datorită noilor tehnologii e necesar a fi consolidată paradoxal tocmai datorită vitezei de propagare a informației, care vine inevitabil cu reducerea încrederii consumatorilor în respectiva informație sau mesaj, brandurile și produsele fiind cele ce decontează negativ în final.   

Concluzia ar fi că toate canalele de vanzare&marketing contează și vor conta și în viitor, fiecare dintre acestea capitalizându-se în arta și efortul de a introduce informația sau mesajul dorit în mentalul și obiceiurile de cumpărături ale consumatorului.

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]